15.11.2012

Joulun lähestyessä alkaa tontuilla olla kädet täynnä töitä

Mitä pienet silmät eivät saa vielä nähdä!

Posti toi meille kaksi Disney Animators' Collection nukkea Meridan ja Arielin. Ja jälkitilaus vielä Tähkäpäällekin on tehty.
Nämä nuket ovat saaneet suuren suosion eikä vähiten Mekkotehtaan blogissa olleiden nukkien ja jopa mekon kaavan ansiosta.
Pitkään harkitsin, että tilaisinko nämä nuket ja vieläkö tytöt nukeilla leikkisivät. Mutta aivan äskettäin huomasin, että tytöt olivat täydessä kotileikki puuhissaan ja hoitelivat vauvanukkeja. Toivoa siis on.

Tarkoitukseni on ommella näille nukeille hyvin samanlaisia vaatteita, mitä tytöt itse käyttävät. Jännityksellä odotan, miten tytöt reagoivat kun avaavat paketit jouluna.




Tässä puserossa ihana Dutch Love trikoo ja joustofrotee housut.




These Disney dolls are really popular and mostly because we get to see them on Mekkotehdas blog, where they had beautiful clothes.
This Christmas Santa is going to bring Merida and Ariel dolls for my daughters. I've been busy sewing similar clothes to them as the girls have.
I can't wait to find out if they like them or not. I do!

1 kommentti:

  1. Hello from the United States!

    I don't speak Finnish, but I love the doll clothes I've seen here and on Mekkotehtaan. (I used Google Translate to read your posts--yay, technology!)

    The problem is, it is difficult to find patterns on a website that's in a different language. I just want to know: is that shirt pattern on Mekkotehtaan as-is, or did you alter the dress pattern to make it? I have found the dress pattern there, but am having trouble finding the shirt.

    Kiitos! (I probably spelled that very wrong.)

    VastaaPoista